ایرانسل

ساخت وبلاگ

در ادامه درخشش و مدال آوری هندبالیست های ایرانی با حمایت ایرانسل از این رشته ورزشی، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران توانست نخستین مدال جهانی تاریخ ایران را کسب کند.

ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، به طور رسمی حامی ورزش هندبال کشورمان شده است. این اپراتور به عنوان حامی انحصاری، از تیم های ملی و رقابت های باشگاهی هندبال کشور، در همه سطوح و تمام رده های سنی، حمایت می کند. حال گزارشی از سوی روابط عمومی ایرانسل منتشر شده مبنی بر اینکه، در دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجونان جهان که از 24 تا 29 خرداد 1401، در یونان برگزار شد توانستند نخستین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران را بدست آورند.
کسب نخستین مدال جهانی هندبال با حمایت ایرانسل
حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است. دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان که از ۲۴ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، در یونان برگزار شد، این رقابت‌ها، با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار شد، هندبالیست‌های نوجوان ایرانی توانستند با پیروزی برابر تیم قدرتمند فرانسه در دیدار رده بندی، مدال برنز این رقابت ها را به دست آورند. این، نخستین حضور یک تیم هندبال ساحلی آسیایی در جمع هشت تیم برتر جهان بود.

این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی آغاز شد و در مرحلۀ اول، تیم ملی ایران توانست با پیروزی در برابر قطر و آمریکا و تنها یک شکست در برابر سوئد، به عنوان تیم دوم گروه، راهی دور دوم این رقابت‌ها شود.

مرحلۀ دوم نوجوانان هندبال ساحلی ایران، در این دور، با پیروزی در برابر فرانسه و برزیل و شکست در مقابل کرواسی، به‌عنوان تنها تیم آسیایی، به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند و با پیروزی مقابل آرژانتین، اولین تیم هندبال ساحلی آسیا لقب گرفتند که توانسته به جمع چهار تیم برتر جهان راه یابد.

در پایان این مسابقات، علی حیدریان بازیکن پست خط‌زن ایران، توسط فدراسیون جهانی هندبال، به‌عنوان بهترین بازیکن این پست انتخاب شد. در دیدار نیمه نهایی، تیم ملی ایران بازی را در ضربات تن به تن به برزیل واگذار کرد و در مسابقۀ رده‌بندی، با پیروزی در برابر فرانسه، توانست جایگاه سوم دنیا و نخستین مدال جهانی هندبال را برای ایران به دست آورد.

طبق گزارشات این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

فروردین ماه ۱۴۰۱، در رقابت‌های هندبال ساحلی در دو ردۀ بزرگسالان و نوجوانان، که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های ملی ایران توانستند با درخشش و کسب پیروزی در برابر حریفان خود، ضمن به دست آوردن مدال طلا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز، راه پیدا کنند.

همچنین تیم ملی نوجوانان دختر ایران، سوم فروردین ماه، توانسته بود با قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، نخستین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران به ارمغان آورد.

در اسفند ۱۴۰۰ نیز، تیم ملی جوانان دختر ایران، توانسته بود با حمایت ایرانسل، مدال نقرۀ رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده و به مسابقات قهرمانی جهان، راه پیدا کند. پیش‌تر نیز، در بهمن ۱۴۰۰، تیم ملی هندبال مردان ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شده بود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 20:26

زمانی که شما تصمیم میگیرید به یک کشور خارجی سفر کنید، اولین چیزی که فکر شما را به خود مشغول می کند نحوه تماس با ایران از خارج کشور است. بنابر این در چنین موقعیتی سرویس Roaming بسیار کار آمد است و فرد بدون داشتن سیم کارت خارجی می تواند به راحتی ارتباط خود را با ایران برقرار کند. ایرانسل یکی از اپراتورهای ایرانی است که علاوه بر خدمات داخل کشوری، به کاربران خود این امکان را می دهد که از سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل خود در کشورهای طرف قرارداد استفاده کنند. با نزدیک شدن به موسم حج، ایرانسل تخفیف های استثنایی مکالمه و اینترنت برای زائران سرزمین وحی در نظر گرفته است.
تعرفه های ایرانسل برای حجاج 1401 اعلام شد
گزارشات اخیر نشان می دهد، اپراتور ایرانسل درراستای رفاه حال و کاهش هزینه های ارتباطی حجاج تعرفه های ویژه و استثنایی مکالمه و اینترنت ارائه کرده است. اینطور که به نظر می رسد این طرح از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به مدت سه ماه در اختیار مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارشات روابط عمومی ایرانسل، مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به مدت سه ماه، این خدمات را در کشور عربستان سعودی دریافت کنند. فعالسازی خدمات رومینگ از طریق کد دستوری ۴#*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است.

زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بسته اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند. این بسته، با حجم ۱.۵ گیگابایت و مدت ۶۰ روز، با قیمت ۱۸۰هزار تومان عرضه شده است .تعرفه های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC، Zain  و Mobily در نظر گرفته‌ شده است .

همچنین هزینه هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان، ۶۰۰۰ تومان خواهد بود ارسال هر پیامک، ۱۵۰۰ تومان و هزینۀ هر مگابایت اینترنت همراه نیز ۶۰۰ تومان است. دریافت پیامک در زمان رومینگ، رایگان است.

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل در کشور عربستان، می توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با شماره گیری رایگان کد دستوری #۷* ، سیمکارت خود را شارژ کنند. روشن کردن گوشی تلفن همراه در زمان رومینگ و دریافت پیامک در سرویس رومینگ بین الملل هزینه ای ندارد.

نکته ای که قابل ذکر اینست که مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل لازم است بدانند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن های تلفن همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن های نصب شده خود اطمینان حاصل کنند.

فعالسازی خدمت رومینگ از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسلی و یا با استفاده از سوپر اپیلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است. به این منظور، مشترکین ایرانسل لازم است در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، ابتدا گزینه سایر را انتخاب کنند، سپس در قسمت پرونده و پس از آن قسمت خدمات رومینگ، رومینگ خط خود را فعال کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 20:08

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین اپراتوردیجیتال در ایران، همواره در تلاش است تا خدمات متنوع برای مشترکین خود ارائه دهد. به تازگی گزارشی از سوی اپراتور ایرانسل منتشر شده مبنی بر اینکه، این اپراتور قرار است دوره آموزشی شبکه های ارتباطی نسل دو تا نسل پنجم (5G) را با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در تیر ماه 1401 برگزار نماید

برگزاری دوره آموزشی نسل دو تا پنج شبکه‌های ارتباطی توسط ایرانسل در سیستان و بلوچستان
بنابر گزارشات روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در چارچوب برنامه های مسئولیت اجتماعی خود و با هدف محرومیت زادیی، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال، دوره آموزشی شبکه های ارتباطی نسل دو تا پنجم (5G) را در استان سیستان و بلوچستان برگزار می کند. این دوره توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری ادراه کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

درواقع هدف از برگزاری این پروژه، تربیت و تامین نیروهای متخحصص در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری تجهیزات شبکه تلفن همراه، در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و به صورت نظری و عملی، برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان می توانند با شرکت در این دوره آموزشی، با کسب دانش فنی مرتبط با تجهیزات و ساختارهای ارتباطی نسل دو تا نسل پنج شبکه‌های ارتباطی (5G)،  وارد جمع شاغلان در این عرصه شوند.

دوره مقدماتی طی چهار روز، به مدت ۳۲ ساعت و به صورت حضوری، در روزهای دوم، سوم، نهم و دهم تیر ۱۴۰۱، از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. کسانی که دوره مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند می توانند دورۀ پیشرفته را به صورت کاربردی و پروژه محور، همراه با کارورزی در سایت های ایرانسل شرکت نمایند و بعد از آن، به عنوان نیروهای آموزش دیده، به شرکت‌های پیمانکاری حوزۀ ارتباطات، معرفی می شوند.

هزینۀ ثبت نام در دورۀ مقدماتی، 3 میلیون تومان است؛ اما ایرانسل برای حمایت از استعدادهای جوانان استان در مسیر مهارت آموزی و اشتغال، هزینۀ این دوره برای متقاضیان ساکن استان سیستان و بلوچستان، با قیمت تخفیفی، ۵۰۰هزار تومان خواهد بود. دورۀ پیشرفته نیز با بورسیۀ این اپراتور، به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

دورۀ پیشرفته نیز طی ۶ روز، به مدت ۴۸ ساعت و به صورت حضوری برگزار می‌شود که جزئیات شرایط و زمان‌بندی آن، متعاقباً اعلام خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت ایرانسل مراجعه نمایند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و توانست در ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل 5G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آزمایش کند.

نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، که روز اول مرداد ۱۳۹۹، نخستین سایت تجاری 5G ایران را در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی کرده بود، تاکنون توانسته است با راه‌اندازی ۹ سایت تجاری نسل پنج در تهران، مشهد، شیراز، کیش، اندیشه و کارخانۀ فولاد مبارکه، رکورد بیشترین سایت تجاری 5G را نیز در اختیار داشته باشد.

آکادمی ایرانسل توسعه دهنده جریان آموزشی مهارت محور

آکادمی ایرانسل، در قالب مجموعۀ ایرانسل لبز (Irancell Labs) تأسیس شده و به بیان دقیق‌تر، مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راه‌اندازی آکادمی، این است که برای توسعۀ جریان آموزشی مهارت‌محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضۀ عادلانۀ آموزش، به سهم خود گامی مؤثر بردارد.

آموزش‌های ارائه‌شده در آکادمی ایرانسل، در نگاهی کلی، شامل آموزش‌های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل، آموزش‌های مهارت‌محور در حوزه‌های تخصصی برای تأمین نیازهای علمی نیروهای انسانی در شرکت‌های همکار ایرانسل، آموزش دیجیتال برای مشتریان ایرانسل در گروه‌های تخصصی مدیریت حرفه‌ای و فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و آموزش استارتاپ‌ها و فرایند شتاب‌دهی و ارائه خدمات منتورینگ هستند.

در همین رابطه، مرکز آموزش‌های آزاد ایرانسل نیز به‌عنوان یک مرکز تخصصی در حوزۀ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات کشور، برای ارائۀ آموزش‌های تخصصی، نوآورانه و مهارت‌محور، برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل، مشتریان ایرانسل و عموم مردم، با ارائۀ گواهینامه معتبر و مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در حال فعالیت است.

ارائه آموزش دیجیتال در جهت دسترسی آسان و عادلانه برای مشتریان، ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل، پیاده‌سازی آموزش تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل در جهت بهبود خدمات نوین و احراز بالاترین درجۀ رضایتمندی مشتریان از آموزش‌های حرفه ای و مهارت‌محور از جمله اهداف آکادمی ایرانسل هستند.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 19:47

اپراتور ایرانسل، به مناسبت دهه کرامت، بسته تخفیفی دیتا و مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است. این اپراتور همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد. طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکین خود عرضه کرده است.

هدیه ایرانسل به مناسبت دهه کرامت
ایرانسل معمولا در اعیاد مختلف ملی و مذهبی، هدایای ویژه ای برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر می گیرد. این اپراتور دیجیتال ضمن گرامی داشت مناسبت ها، شرایطی برای مشترکین فراهم می کند تا به آسانی بتوانند بسته های ارزان قیمت اینترنت و مکالمه را دریافت کنند. اکنون اینبار، یک بسته ترکیبی، شامل 10 ساعت مکالمه ایرانسلی درون شبکه و 1 گیگابایت اینترنت با قیمت 7500 تومان تدارک دیده است.

اینطور که پیداست این بسته تخفیفی از 11 تا 21 خردادماه 1401 در دسترس مشترکین دائمی و اعتباری قرار خواهد گرفت و به مدت 10 روز امکان استفاده از آن را دارند. برای فعالسازی این بسته میتوانند به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و یا با شماره گیری کد دستوری #۵* از بسته تخفیفی این اپراتور به مناسبت دهه کرامت بهره مند شوند.

اپراتور ایرانسل پیش از این نیز با در نظر گرفتن هدایای ویژه شامل بسته‌های دیتا و مکالمه، شرایطی را برای مشترکین خود در نظر گرفته بود تا امکان استفاده عادلانه از امکانات ارتباطی را داشته باشند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 20:54

اخیرا گزارشاتی از سوی روابط عمومی ایرانسل منتشر شده مبنی بر اینکه، رویدادی با عنوان «Irancell Meetup» در روز سه شنبه خرداد 1401، با هدف برقراری ارتباط نزدیک تر و گفت گوی مستقیم با کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در تالار کتابخانۀ خوارزمی دانشگاه شیراز، در حال برگزاری است.

رویداد استارتاپی اپراتور ایرانسل در شیراز برگزار شد
استادان و دانشجویان، فعالان حوزه ی استارت آپی و کسب و کارهای این استان (فارس) در این مراسم حضور داشتند. درواقع در این رویداد، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی می شود و استارتاپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزۀ فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح می کنند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعه محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آنها به اشتراک گذاشته می شود.

اینطور که پیداست این نشست، دومین دور از رویدادهای استارتاپی ایرانسل «Irancell Meetup» است. پیش از این در 6 اردیبشهت ماه سال جاری، اولین نشست در این زمینه در تهران و با حضور حدود 30 نفر از زیست بوم استارتاپی برگزار شده بود و نشست های بعدی در رابطه با این موضوع در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

ایرانسل نخستین اپراتور دیجیتال ایران، پیش از این با راه اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد نوآوردگاه، ایرانسل پیچ و… همواره در تلاش بوده تا با حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 20:13